ALTA LED BAR – längst ljus på marknaden

ALTA LED BAR – längst ljus på marknaden

Strands Lightning Division presenterar nu kommande generations LED bar: ALTA. En högklassig nyhet som erbjuder allt annat än standard. Den unika patenterade linsoptiken ger dig ljus där behovet är som störst. De flesta LED bars sprider ljuset överallt, medan ALTA koncentrerar ljuset på vägen och inte mot himlen. Effekten är oslagbar – 1 lux på över 700m.

Den kommer också med ett unikt kylsystem som minskar strömförbrukningen utan att göra avkall på prestationen. Den slimmade designen gör den enkel och smidig att montera och passar perfekt på ditt fordon. ALTA kommer med Angel Eye-positionsljus som ger ett riktigt snyggt utseende även när du inte kan köra med fullt helljus. Finns även som färdiga kit för bil och lastbil med allt du behöver för en komplett installation. En LED-bar i världsklass med absolut längst ljus på marknaden – en gång ALTA, alltid ALTA.