Äntligen katalogsläpp! Strands Lighting Division V.1 2019

Passion för design, prestanda och innovation – belysningsexperten Strands Lighting Division släpper årets första produktkatalog. 152 fullmatade sidor, där hela 62 nyheter presenteras.

Två gånger om året släpper Strands Lighting Divisions en inspirerande produktkatalog med det senaste inom fordonsbelysning. Katalogen gör det enklare att hitta rätt produkt, ger en tydlig överblick över sortimentet och presenterar en mängd spännande nyheter.

De 152 sidorna gör den nya katalogen till den största i varumärkets historia. Bland de 62 nyheterna hittar du Side Shooter – kraftpaketet som är litet som ett arbetsljus, E-godkänd som ett extraljus och kraftfull som en LED-bar.

Många produktnyheter
Katalogen innehåller också många nya sidomarkeringar och positionsljus, ett portabelt E-godkänt varningsljus och de nya extraljusen Theta och Sigma. En annan nyhet är att en av varumärkets mest populära arbetslampor nu är ADR-godkänd.

Produkterna finns till försäljning hos någon av återförsäljarna som finns representerade över hela Europa. All försäljning sker via distributörer, återförsäljare och OEM. Varumärket är Europas snabbast växande inom fordonbelysning. Produktutbudet består bland annat av extraljus, LED-bars, arbetslampor, varningsbelysning och sidomarkeringar/positionsljus.

Katalogen kan beställas eller läsas digitalt på företagets hemsida.

För mer information:
Matilda Artursson, Presskontakt, Strands, tfn: +46(0)320-450 440, matilda@strands.se

---------