Enkel montering med ny fordonsbelysning

Strands lanserar en ny serie med sidomarkeringar och positionsljus. Serien är framtagen för att leva upp till konsumenternas intresse för produkter med enkel montering.

– Efterfrågan på fordonsbelysning med enkel och smidig montering efterfrågas i allt större utsträckning. Därför är vi glada att presentera positionsljus och sidomarkeringar som tillgodoser dessa behov. De levereras med gummipackning, vilket gör dem tåliga mot vibrationer, berättar Johan Carlos VD på Strands Fordonskomponenter AB.

Serien passar särskilt väl för montering på MAN TGA, TGS, THX och Mercedes Actros MP4. Finns i tre varianter (800506-800508), röd, orange och vit.

Läs mer här
Se film här

För mer information:
Matilda Artursson, Presskontakt, Strands, tfn: +46(0)320-450 440, matilda@strands.se