Strands nya produktkatalog är fullmatad med spännande nyheter

Ny huvudkatalog från Strands Lighting Division

En mörktonad belysningsserie som andas nytänkande exklusivitet. Dark Knight är bara en av alla innovativa nyheter som du inte vill missa i årets fullmatade produktkatalog från Strands Lighting Division.

– Vi är än en gång stolta över att visa upp marknadens mest eftertraktade belysningssortiment, säger Johan Carlos VD på Strands Lighting Division.

Den nya produktkatalogen på hela 196 sidor innehåller nyheter inom samtliga belysningskategorier. Den omtyckta Siberia-serien utökas med multifunktionella Night Guard. Ett unikt och effektivt varningsljus i det smidiga LED-ramp-formatet – som även ger dig en extraljusfunktion med ett kraftfullt helljus.

Night Guard – Multifunktionell nyhet från Strands Lighting Division

DARK KNIGHT

Vid sidan om Siberia-serien presenteras en helt ny belysningsfamilj med en tydlig profilering. Dark Knight-serien sätter minimalismen i fokus med sofistikerat mörka toner. Tonade linser, mörka materialval och exklusiva komponenter.

Dark Knight-serien från Strands Lighting Division inkluderar bland annat IZE LED bakljus

–Vår drivkraft är att kunna erbjuda belysning som inte finns någon annanstans och som överträffar alla önskemål om stil och funktion. Det är därför en dröm att introducera genomtänkta belysningsserier med lampor som samspelar perfekt tillsammans och som återspeglar vår passion, avslutar Johan Carlos.

Bläddra i katalogen här

Återförsäljare?