Ny Strands-ambassadör – Glenn Kronberg Transport AB

Belysningsexperten Strands fortsätter framgångsrikt utöka teamet med ambassadörer – det senaste tillskottet är Glenn Kronberg Transport AB i Hyltebruk.

Samtliga av Glenn Kronberg Transport AB:s fordon är utrustade med fordonsbelysning från Strands Lighting Division – men det är en Scania Next Generation med chauffören Anestis Papadopoulos som blir frontfigurer för samarbetet.

– Mycket trevligt att bli en Strands-ambassadör. Älskar nya produkter och ny teknik, berättar Papadopoulos.

Den nya ambassadören är särskilt förtjust i LED-extraljuset Fritsla, vilket han även använder på privata bilar. Extraljuset motsvarar högt ställda krav på design, prestanda och teknik.

– Svårt att välja en favoritprodukt, de fyller olika funktioner. Är mycket nöjd med LED-rampen ALTA, men även NUUK som vi använder på våra budbilar. Kvalitetsprodukter till bra priser, säger Anestis Papadopoulos.

Ambassadörerna är omsorgsfullt utvalda och beskrivs som förebilder med en personlig stil. Glenn Kronbergs Transport AB har filmats och fotats i marknadsföringssyfte och kommer regelbundet att synas i olika Strands-sammanhang.

– Proffsen är viktiga för vår produktutveckling, därför är vi otroligt glada att många vill representera vårt varumärke. Det handlar om profiler och aktörer som inte vill kompromissa med varken kvalitet, teknik eller design, avslutar Johan Carlos, VD på Strands Fordonskomponenter AB.

Se ambassadörsfilmen här

För mer information, kontakta:
Lovisa Strand, lovisa@strands.se, 0320-450 462