Siberia SR och Siberia DR – en ny typ av LED bar

Siberia – LED rampen som omdefinierar allt

Välkommen till framtiden. Det här är Siberia. En ny typ av fordonsbelysning från Strands Lighting Division som tänjer gränserna och omdefinierar vad en LED-ramp är. Banbrytande design i kombination med revolutionerande funktioner. Hela serien är E-godkänd.

LED-rampen Siberia förhöjer intrycket av ditt fordon och är skapad för dig som söker det allra senaste både när det kommer till prestanda, funktion och design. Nyheten kommer i två modeller, SR – en enkelradig lämplig för personbil, samt DR – en dubbelradig perfekt för lastbilar och andra större fordon. Varje modell kommer i storlekarna 12”, 22”, 32”, 42” och 50” – samtliga E-godkända.

– Siberia visar exakt vad Strands står för – äkta passion. En revolution som du aldrig tidigare upplevt. Den förändrar standarden och sätter nya spelregler, beskriver Johan Carlos VD på Strands Lighting Division.

Duo positionsljus

Uttryck din stil och personlighet genom att själv välja positionsljusfärg mellan orange och vitt. Siberia kommer med ett unikt positionsljus med duo-funktion som löper i linje längs rampens nederdel på den enkelradiga modellen, och längs lampans mittdel på den dubbelradiga versionen.

Exklusiv kostym

Den exklusiva kostymen beskrivs ge ett oslagbart helhetsintryck. Slimmad, mörk och sofistikerad. Linsen sträcker sig ända ut i kanterna med en extremt tunn ram. Varje beståndsdel är skapad för att samspela perfekt tillsammans och för att få ut högsta möjliga prestanda. Siberia smälter väl in tillsammans med ditt fordon och är en uppgradering från de traditionella, robusta modellerna som tidigare dominerat marknaden.

SR-modellen kommer med bak- och sidofästen, DR-modellen kommer med sidofästen.

Förbeställ Siberia här