Ambassador Dark Edition.

Strands Lighting Division presenterar Ambassador Dark Edition

Våga sticka ut ur mängden med Ambassador Dark Edition. Ett unikt och extraordinärt extraljus som säkerställer hög kvalitet med mörka komponenter.

Ambassador Dark Edition är utvecklad för dig som vill ge ditt fordon en exklusiv, mörk look med en kvalitet som möter höga förväntningar. Den mörka reflektorn bidrar till att positionsljuset reflekteras mindre i spegeln, vilket skapar ett jämnt, mörkt intryck. Uttryck din personlighet ytterligare med duo-positionsljuset som har en valbar funktion. Välj mellan orange och vitt ljus.

Med Ambassador Dark Edition får du passion i varje detalj. Allt från design till installation. Monteringstillbehören kommer med svarta komponenter, vilket också bidrar till ett mörkt intryck. Sargen är designad i två olika färger. Välj mellan svart och krom, både färgerna ingår. Väl den som passar dig och ditt fordon bäst.

Ambassador Dark Edition (part. no. 270925)

Lär känna Ambassador Dark Edition här.

Presskontakt Marknadskoordinator 0320-450440