Strands Lighting Division presenterar världens starkaste LED-ramp – Siberia Outlaw

Siberiafamiljen expanderar med Siberia Outlaw. Världens starkaste LED-ramp som levererar 1 lux på 1220 meter respektive 1466 meter. Skapad för dig som vill sticka ut.

Siberia Outlaw tänjer på gränserna och omdefinierar hur starkt en LED-ramp kan lysa. Fulladdad med teknologi, kunskap och utveckling i världsklass. Formad av den bästa reflektordesignen, dioderna och kretskorten. Skapad av extrema komponenter för att skapa extremt mycket ljus.

En vägg av ljus

Ljusbilden är optimerad och ger dig en bra bredd men också en oöverträffad ljuslängd. Siberia Outlaw upplevs inte som en skör stråle utan som en vägg av ljus. Designad för att vara en Outlaw. Fulladdad med attityd och passion kallar Siberia Outlaw på dig som går din egen väg. På dig som rör dig på ostörda vidder, som står emot påfrestningarna från det tuffa, nordiska klimatet och som bestämmer dina egna behov.

Siberia-design

Siberia Outlaw kommer i storlekarna 22” och 32” och är en dubbelradig LED-ramp i typisk Siberia-design med no edge-lins och ett karaktäristiskt positionsljus. Med gul Strandslogotyp särskiljer sig LED-rampen ytterligare från andra LED-ramper. Montering kan ske med medföljande fästen på sidan av eller bakom LED-rampen och kan även monteras med klämfästen (köps separat).

Med världens starkaste LED-ramp ger du dig själv en investering för din och andras säkerhet. Du ser vägen framför dig och potentiella faror betydligt tidigare och du köper extra tid att reagera. Det kan oftast kännas som en utmaning att köra under dygnets mörka timmar men med Siberia Outlaw kan du i stället se det som en inbjudan.

Lär känna Siberia Outlaw här.

Art. nr: 809167-809168

• ledramp