Gå direkt till innehåll
Kom och lyssna på vår panel  med representanter från vården, forskning, medtech och patientperspektivet
Kom och lyssna på vår panel med representanter från vården, forskning, medtech och patientperspektivet

Paneldiskussion kring övermedicinering och felmedicinering av våra äldre

Vi bjuder in till en lunchdialog - en paneldiskussion där vi belyser läkemedelsförskrivningen till äldre som är ett problem idag. Frågeställningar som överförskrivning, felmedicinering, tar patienten verkligen sin medicin och strukturella hinder tas upp under denna halvtimme.

Moderator: Ulf Lesley, E-hälsostrateg Strikersoft

Inträdet är gratis

På Öppna scenen, Framtidens- hälso och sjukvård.

Oss träffar du i monter F:02 som ligger alldeles i närheten.

läs mer https://lnkd.in/e-3Bkhi

Camilla Lindberg

Presskontakt Chief Marketing Officer 0730-632102

Ideas Come True

Strikersoft hjälper företag att förverkliga sina idéer genom att hitta de bästa tekniska och kommersiella lösningarna på nya innovativa affärsidéer.

Vi hjälper också organisationer att bli mer effektiva, att spara både tid och pengar, genom att digitalisera processerna och erbjuda starkare användarupplevelser. Vårt varumärkeslöfte "Ideas come true" är inte bara en tom fras utan beskriver vår förmåga att omvandla vilda entreprenörsidéer till sunda affärsmässiga lösningar. Detsamma gäller för utveckling och nytänk inom befintliga organisationer.

Strikersoft AB
Isafjordsgatan 39B