Juryn är redo – vem blir Årets Kundklubb?

För femte året i rad sponsrar StroedeRalton priset Årets kundklubb som en av kategorierna på Retail Awards. Juryn är nu utsedd och under våren kommer man att välja ut tre finalister som går vidare till den stora finalen. Vinnaren koras den 20 maj på Retail Awards galan.

Vinnaren av Årets kundklubb ska vara en butik eller butikskedja som aktivt och uthålligt arbetar med en kundklubb eller ett lojalitetsprogram. Priset har instiftats för att uppmuntra aktiviteter som i en hård konkurrens skapar nöjda, lojala kunder och ger merförsäljning och lönsamhet.

Årets Jurygrupp består av Magnus Lundqvist, StroedeRalton, Charlotte Hansen, Däckia, Therese Bengtsson, Abakus, Maria Sandow, Svensk Handel Stil och Carolina Ramsten, Dagens Handel.

Juryn kommer under våren att välja 3 finalister som går vidare till den stora finalen. Vinnaren koras den 20 maj på Retail Awards galan.

Om Retail Awards

Svensk Handel och Dagens Handel arrangerar varje år Retail Awards för att uppmuntra till nytänkande och kvalitet inom handeln, att öka fokus på handelsföretagen och deras leverantörer samt lyfta fram handeln som en framtidsbransch. Under Retail Awards 2013 delas prestigefyllda priser ut i 12 kategorier, bland annat Årets Kundklubb. Vinnarna koras ärofullt under galakvällen, som också är en viktig mötesplats för branschen. Galan hålls i år på Stockholm Waterfront.

Läs mer om Retail Awards på www.retailawards.se

• årets kundklubb