Nu får Göteborg och Malmö egna kundklubbsdagar

Intresset för lojalitetsprogram är väldigt stort och det startar just nu fler kundklubbar i Sverige än någonsin förut. Det ligger mycket arbete bakom en ny kundklubb, men också i att hålla den levande. Kundklubbsdagen i Stockholm, som är inne på sitt 16 år, har varit ett sätt att stödja nya verksamheter och att inspirera befintliga. Nu får även Göteborg och Malmö egna kundklubbsdagar.

Under en förmiddag får besökarna det mesta man behöver för att driva en framgångsrik kundklubb. En förmiddag som passar den som har eller planerar att starta ett lojalitetsprogram.

Kundklubbsdagarna arrangeras av Dubblera i samarbete med StroedeRalton i Göteborg 10/11 och Malmö 11/11 2010.

Talare:  Staffan Elinder från Dubblera, Sandra Pers och Sara Lundberg från Borås Högskola, Magnus Wepplinger från StroedeRalton samt representanter från några nordiska kundklubbar.

Staffan Elinder är grundare av konsultgruppen DM Konsult, Dubblera & Smicker, som idag är Skandinaviens ledande konsultföretag inom CRM och relationsmarknadsföring. Genom sitt nytänkande inom DM-området har Staffan varit och är inkopplad på flertalet av de mest framgångsrika lojalitetsprogrammen i Sverige. SAS Eurobonus, ICA Kort, IKEA Family, Saab Automobile, Volvo PV, Canal Digital, KappAhl, Trygg Hansa, Canon, Hemtex är några exempel på företag som samarbetat med Staffan.

StroedeRalton hjälper företag att få lojala och lönsamma kunder via integrerade lösningar som ger kunskap om kunden och optimerad dialog.

För mer information, kontakta:
Staffan Elinder, tel 08-410 612 52
Christina Windisch, StroedeRalton, tel 0709-75 59 14