Studio Selfie öppnar interaktiv selfie-studio i hjärtat av Stockholm

1. september 2023 öppnade Studio Selfie sina dörrar till en unik och interaktiv selfie-upplevelse i PK huset, mitt i hjärtat av Stockholm. Med en skräddarsydd och Instagram-vänlig miljö erbjuder vi en rad olika selfie-rum med unika bakgrunder och designs. Detta är den ultimata destinationen för tonåringar, unga vuxna och influencers som vill fånga perfekta selfies att dela på sina sociala medieplattformar.

Pop-up butiken har redan blivit en populär plats för selfie-entusiaster i Stockholm. Besökare kan enkelt köpa inträdesbiljetter genom vår hemsida eller på plats i vår studio. Inträdesbiljetten ger full tillgång till hela studion och här får man fota så många bilder man vill. Vår studio erbjuder en mängd olika teman och bakgrunder, så att det finns något som faller alla i smaken. Vi förser dig med ringljus för att garantera optimal belysning och det finns även omklädningsrum så att man kan ha med sig olika outfits.

Studio Selfie ger dig de verktygen du behöver för att ta dina selfies till nästa nivå! Vare sig du vill fånga en trendig outfit, ta en mer professionell fotosession eller skapa minnen med vännerna och familjen, kommer Studio Selfie att inspirera, engagera och överraska dig. Vårt team står alltid redo till hands för att hjälpa dig med att ta bilder eller ge tips på olika poseringar om du önskar det.

Studio Selfie är mer än bara en plats för att ta bilder - det är en upplevelse för alla åldrar. Här har vi skapat en spännande ny plats där man kan fånga sina mest kreativa och lockande selfies, i en rolig och interaktiv atmosfär där besökarna kan släppa loss sin kreativitet och ha kul. Det är en perfekt plats för att uttrycka sin personlighet och skapa unika innehåll. Vår studio är även super för alla olika typer av event – för företag så väl som privatpersoner. Varje selfie-rum är noggrant designat för att erbjuda en unik bakgrund som väcker uppsikt, oavsett vart du delar ditt innehåll.

För mer information om Studio Selfie och eventuella samarbeten, vänligen kontakta oss på hello@studioselfie.se eller besök vår hemsida www.studioselfie.se.

Vi ser fram emot att välkomna alla selfie-entusiaster till Studio Selfie! Besök oss i PK huset (ta rulltrappan en våning ner) och låt Studio Selfie bli ditt nya fotoparadis!