Nyårsfesterna 2016 på Stureplan och Avenyn

Stureplansgruppens nattklubbar gör sig redo för årets sista fest, på Stureplan i Stockholm och på Avenyn i Göteborg. Nyårsfesterna är en lång tradition av glittrande nyårsfiranden och biljetterna finns till försäljning från och med den 25 november.

Nyårsfesterna är ett utmärkt alternativ för dem som vill samla alla vänner för att skåla in tolvslaget tillsammans, oavsett vart man valt att börja sin kväll. Ambassadeur, Berns, Hell’s Kitchen, Push, Spy Bar och Sturecompagniet är de välkända nattklubbar som står värd för årets nyårsfester.

Samtliga entrébiljetter finns att köpa online från och med den 25 november. Biljettförsäljningen går under ”Early Bird”-principen vilket innebär att priserna höjs ju närmare tolvslaget vi kommer. För att inte missa årets sista stora fest gäller det att vara ute i god tid, under flera år har biljetterna sålt slut fort.

Alla biljetterna finns till försäljning via Tickster.com, med undantag för biljetterna till Berns som finns på Ticketmaster.se.

Mer information om Nyårsfesterna finns på Nyarsfesterna.se