Ssssch: Summit växer vidare i all hemlighet

Summit Hideaway – Lägenheten ligger centralt till på Kungsholmen. Det är en 150 kvm stor, nyinredd våning med tre mötesrum, sovrum, kök och vardagsrum. Till våningen hör en stor terrass ifall man vill kliva ut i friska luften ett tag. Det finns ingen skylt i porten (och ingen adress på hemsidan heller), men allt annat som behövs för ett bra möte.

”Äntligen, nu har vi fått tag på en unik våning där vi verkligen kan vara väldigt personliga och nära och ge massor av ’Summit känsla’. Jag längtar till att själv stå för värdskapet, mysa med mina gäster, både inne i lägenheten och på terrassen”, säger Agneta Trygg, ägare till Summit.  ”Och det är jättekul att det är en ’hemlis’ var den ligger.”

”Jag är stolt och glad att vi kunnat få med denna anläggning i Summit-familjen, lagom för möten med upp till 30 deltagare.  Nu har vi ett väldigt starkt erbjudande med både stora och små anläggningar i Stockholm, alla inredda och drivna under mottot ’Där det ovanliga hör till vanligheterna’. Vi är helt ensamma om att ha så annorlunda och olika lokaler i city”, säger VD Patrik Åström.

För mer information kontakta:

VD, Patrik Åström

• summit
  • konferensanläggning
  • konferens
  • konferenslokal
  • lokaler
  • eventlokaler
  • konferenslokaler

• Stockholm

Summit erbjuder idag 45 mycket olika mötes- och konferenslokaler i Stockholm fördelade på tre anläggningar plus Hideaway. Företaget Summit ägs sedan starten 2002 av Agneta Trygg.