Fyra av skulpturerna, Skapare FV. Maja Jogre, Victor Strindemark, Aida Campos och Marie Bondesson.

Juldekorationer i ny tappning, Brobygrafiska ställer ut på Antalis

Från den 4 december har man möjlighet att besöka Antalis Showroom, Birger Jarlsgatan 23, Stockholm för att inspireras av juldekorationer i ny tappning.

Det är Brobygrafiskas studerande som läser Förpackningsdesigner och Grafisk formgivare/tekniker som har skapat skulpturer och affischer i Antalis papperskollektion Pop'Set.

Den 5 december klockan 13-17 är det Vernissage och du är varmt välkomna. Det kommer finnas personal från Brobygrafiska på plats och svara på frågor om utställningen och utbildningarna.

Utställningen kommer finnas på Antalis fram till den 7 januari.

Befinner du dig inte i Stockholm? En del utav verken kommer att finnas på Sunne kommunhus från den 6 december.

Brobygrafiska erbjuder yrkeshögskoleutbildningar där du kan utveckla ditt kreativa skapande genom hela kedjan ”från idé till förverkligande”. Vi har en komplett teknisk miljö, breda branschkontakter och internationella nätverk. Hos oss finns oändliga möjligheter där enbart din kreativitet sätter gränserna.