SunRoof Sverige meddelar lokal expansion och flera öppna tjänster på företaget

SunRoof Sverige meddelar lokal expansion och flera öppna tjänster på företaget

Stockholm, Sverige - SunRoof, ett ledande företag inom solenergi, är glada att meddela sin lokala expansion och öppningen av flera nya tjänster i företaget. De nya tjänsterna kommer att fokusera på att stödja företagets tillväxt och ytterligare utveckla dess innovativa produkter och tjänster.

SunRoof strävar efter att erbjuda rena och förnybara energilösningar till både hem och företag. Företagets mission är att påskynda världens övergång till hållbar energi och de har lyckats med detta genom att erbjuda helt integrerade soltak som inte bara ger energi utan också ökar värdet på fastigheter. Företaget har nyligen släppt nyheten om sina 1000 installerade soltak runt om i Europa.

Följande positioner är för närvarande öppna:
  • Partner Account Manager
  • Senior Independent Accountant
  • BIPV Designer

Alla positioner erbjuder konkurrenskraftiga ersättningspaket, omfattande förmåner och möjligheter till tillväxt och utveckling inom företaget.

"Vi är glada över vår fortsatta tillväxt och expansion i Sverige," säger Lech Kaniuk, VD för SunRoof. "Vår framgång drivs av vårt åtagande för innovation och att erbjuda hållbara energilösningar till våra kunder. Vi söker talangfulla personer som delar våra värderingar och vill vara med oss och göra en positiv inverkan på världen."

För mer information om de öppna tjänsterna, besök SunRoofs LinkedIn-sida.

Om SunRoof

SunRoof bygger de mest kraftfulla byggnadsintegrerade solcellstaken och innovativa solcellsfasader på marknaden. Med SunRoofs 2-i-1 lösning och solceller baserade på senaste teknik, ersätter man behovet av att bygga ett tak som sedan traditionella solpaneler läggs på. Denna innovativa lösning ger en vacker design, högsta möjliga elproduktion och en minskning av materialåtgång som leder till ett lägre CO2-avtryck än traditionella lösningar. Vårt uppdrag är att påskynda den globala övergången till förnybar energi genom att utveckla solcellstak med vacker design som samtidigt täcker hela energibehovet i byggnaden. SunRoofs ambition är att tillhandahålla solcellstak med marknadens lägsta koldioxidavtryck. www.sunroof.se

Vi ersätter traditionella tak med framtidens taklösning för solenergi.

SunRoof är ett svenskt företag som utvecklat kraftfulla och integrerade 2-i-1 solcellstak. De innovativa solcellstaken ersätter behovet av ett traditionellt tak och ger en helhetslösning med tak och solceller i en stilren elegans.

Vårt uppdrag är att påskynda den globala omställningen till förnybar energi genom att utveckla eleganta tak som genom att generera el kan täcka hela byggnadens energibehov - idag och i framtiden. Vår ambition är att producera solcellstak med marknadens lägsta koldioxidavtryck.

Idag är SunRoof etablerat på flera internationella marknader som Sverige, Tyskland, Polen och USA och vänder sig till privatpersoner, företag och organisationer.

Läs mer på: www.sunroof.se/sv

Lech Kaniuk

CEO and founder
Paulina Szwed-Dobrzyńska

Presskontakt Marketing and PR +4‌8 609 294 634

SunRoof | Framtidens tak

Vi ersätter traditionella tak med framtidens taklösning för solenergi.

Läs mer på: www.sunroof.se/sv

SunRoof Sverige AB