Gå direkt till innehåll
Förläng sommaren, besök en bad- eller spaanläggning med solljus och värme från Suntech

Nyhet -

Saker att göra när vädret är dåligt och stor spridning av solljus från Suntech i sommar

Har du fortfarande några lediga dagar kvar eller är helgvädret inte på topp? Att njuta av värme och solljus inomhus är möjligt på flera bad- och spaanläggningar runt om i Sverige. När Aftonbladet listar "14 saker att göra om vädret är dåligt". hittar man bl.a. förslag på sköna Spa att besöka. Där finns både Centralbadet och Selma Spa med, båda erbjuder solljus från Suntech. Kika på vår hemsida och hitta fler ställen där du kan njuta av ljus och värme året runt www.suntechgroup.se  Aftonbladet - 14 saker att göra om vädret är dålig.

Denna sommar har vi haft en mycket stor spridning av vårt solljus som skickats till bl.a. Storbritannien, Kanada och Ryssland.

En av sommarens leveranser av vår Suntech Trippel gick österut, närmare bestämt till den pampiga Luzhniki Stadium i Moskva. Nu ska det inredas en plats i arenan där man kan njuta av solljus och värme från Suntech, Sverige. Luzhniki Stadium är nationalarenan i Ryssland. Här spelades många av fotbollsmatcherna, och även finalen, under VM 2018.

Luzhniki Stadium Moskva

Suntech Trippel Basic

Ämnen

Sunwell bygger specialutvecklade solsimulatorer och solrum där människor kan stärka immunförsvar, få ny energi och må bra. Sunwell solsimulator skapar artificiellt solljus som kan mäta sig med originalet, med den fördelen att mängden UV-strålningen är filtrerad till låga nivåer.

Solterapi i ett av Sunwell solrum erbjuder mer än ljus, värme och en inspirerande miljö – den har flera positiva hälsoeffekter, skapar mervärde för företag och kan minska sjukskrivningar.

Sunwell sprider ljus och värme inom olika områden som friskvård, hotell, spa, badanläggningar, massage- och yogastudios, äldreomsorg, restaurang, högskolor mm. Sunwell’s solstrålar lyser inte bara i Sverige, utan har nått ut även till flera länder i Europa och Nordamerika.

Mirka Storm

Presskontakt Marknads- och Försäljningsansvarig Marknadsföring och Försäljning 0521777202