Besök vår solmiljö på Träffpunkt Idrott - kostnadsfri mässbiljett!

100 % fokus på framtidens folkhälsa! Det är vad det handlar om på Svenska Mässan i Göteborg nästa vecka, måndag 5 - onsdag 7 mars. Besök oss i monter B09:40 och njut av solljus och värme. Du kan ta del av både stilren spa-miljö eller njuta av tropisk sandstrand.

På Träffpunkt Idrott träffar du Nordens ledande leverantörer, politiker, påverkare och innovatörer inom idrott, bad, anläggning, fritid och folkhälsa.

Besökare till mässan kan också ta del av Öppen Scen. Här intervjuas makthavare inom idrotten. Varje intervju avslutas med frågor från publiken. På onsdagen tar ingen mindre än Sveriges idrotts- och folkhälsominister plats på scen.

Vi bjuder in dig kostnadsfritt till mässan Träffpunkt Idrott, skriv enkelt ut din entrébiljett genom att klicka på  PDF-dokumentet nedan.