F1-maailmanmestaruus on lisännyt Lewis Hamilton fanituotteiden myyntiä 300%:lla

Kaksi viikkoa sitten vähintäänkin raflaavan Formula1 päätöskisan jälkeen jossa Lewis Hamilton McLaren Mercedeksellään lopulta kruunattiin maailmanmestariksi on suosio hänen tuotteidensa ympärillä kasvanut merkittävästi. Lewis Hamilton aiheisten fanituotteiden myynti on noussut Supportersplace.com:ssa miltei 300%. Suosituimmat tuotteet ovat perinteiset lippalakki sekä t-paita.

Ennen viimeistä kisaa oli myös havaittavissa lisääntyvää suosiota mestaruustaistossa mukana olleen Felipe Massan fanituotteiden ympärillä, joka sijoittui kuitenkin loppujen lopuksi toiseksi Brasilian GP:n jännittävien vaiheiden jälkeen.

Valmistajien mestaruuden voitti Scuderia Ferrari ja toiseksi sijoittui McLaren Mercedes. Näkyykö tämä myyntiluvuissa on vaikeaa sanoa, sillä Ferrari on kestosuosikki vuodesta toiseen

Pohjoismaissa on kuitenkin edelleen vahva kysyntä Kimi Räikkönen -tuotteille riippumatta epäonnistuneesta kaudesta.

Lisätietoja:
Kim Salonen, Marketing Manager, 06-3591033, kim@supportersplace.com

Supportersplace.com
Supportersplace.com on Pohjoismaiden suurin fanituotteiden jakelija verkossa. Valikoimaan kuuluu n. 2000 tuotetta. Supportersplace.com:in omistaa suomalainen vuonna 2002 perustettu Nordic Sports Marketing Ltd. Tuotevalikoima koostuu jalkapallo, formula1, WRC sekä Microstars fanituotteista.

• Motorsport