SUPRA NiTRO-X Over-ear – Rekommenderad av M3

SUPRA NiTRO-X Over-ear – Rekommenderad av M3

I M3:s senaste jämförelsetest tilldelades SUPRA NiTRO-X Over-ear utmärkelsen ”Rekommenderad” och betyget 8/10 med motiveringen:

"Ljudprestanda är Nitro-X paradgren och det låter oförskämt bra oavsett vilken musikstil vi väljer. Återgivningen är både luftig och fyllig med en brutal närvarokänsla... Slutsatsen blir att komfort, bra batteritid och ett makalöst bra ljud som nästintill golvar oss, är de främsta köpargumenten för Nitro-X"

Marknadens bästa brusreducerande hörlurar med ett prislapp upp till 5500 kr testades. I jämförelsetesten ingick bl.a. Sony WH1000XM3, Bose QC 35 och Bose 700.

Till testen: https://m3.idg.se/2.1022/1.610091/test-brusreducerande-horlurar/sida/8/nitro-x-wireless

För mer information: www.soundbysweden.se

Produkter från Sound By Sweden distribueras via Instansia Nordic AB.

Om Sound by Sweden

Sound by Sweden utvecklar klassledande ljudprodukter med svårslagen prestanda och kvalitet. Ny innovativ teknik, unika materialval och egenkontrollerad produktionskedja borgar för produkter av absolut världsklass. Utmärkelser som "Årets bästa hörlur", "Särskilt rekommenderade", "Bästa köp", "Testvinnare", "Bäst i test" styrker detta påstående. Vi har valt att kalla det New Generation of Sound.

Anders Svensson

Presskontakt COO