SveaReal kundanpassar kontor i Norrköping

SveaReal omvandlar en tidigare lageryta till 785 m2 modernt kontor
åt callcenterföretaget Transcom i Norrköping. Avtalet löper från den 1 september.

Transcom hyr sedan tidigare 1400 m2 av SveaReal och kommer från den 1/9 att flytta in även i den nya kontorsdelen. Transcom expanderar nu i Norrköping och behöver därmed förstärka med större kontorslokaler.

• Det är alltid roligt när vi kan skapa långsiktiga lösningar som tillför värde för bägge parter, säger SveaReals fastighetschef Johan Sjöstedt.

Transcom AB är Sveriges största callcenterföretag med cirka 2600 anställda och är ett helägt dotterbolag till Transcom World-Wide S. A. Transcom Sverige hanterar cirka 400 000 inkommande samtal och över 100 000 administrativa åtgärder i veckan.

• transcom
  • förvaltning
  • kundanpassa
  • kontor
  • logistik

• Stockholm

SveaReal äger och utvecklar fastigheter där kunskap och förståelse för kundernas behov står i centrum. Vår styrka är tillhandahållande av kommersiella fastigheter för logistik, lager, kontor och industri genom nära kundrelationer på tillväxtorter som Storstockholm, Linköping, Västerås, Borås och Öresundsregionen.