Svensk e-identitet stödjer Giving People

Svensk e-identitet stödjer Giving People

Vi är glada att kunna meddela att Svensk e-identitet återigen stödjer Giving People, en organisation som arbetar för att ge akut hjälp och viktiga förnödenheter till ekonomiskt utsatta barnfamiljer.

”Som företag vill vi verkligen göra en meningsfull skillnad i världen och våra företagsvärderingar bygger på att stödja viktiga ändamål. Vi anser att det är vår plikt att bidra till gemenskapen och göra en god gärning för behövande.” säger Lenita Jansson-Herlitz, Sälj- och marknadschef.

Giving People gör ett fantastiskt jobb för att hjälpa människor i behov, och vi är stolta över att kunna bidra till deras insatser. Genom vårt stöd hoppas vi att kunna förbättra situationen för de som har det svårt, särskilt nu under julen då det ofta kan kännas extra tufft. Samtidigt vill vi också uppmuntra andra att stödja deras viktiga arbete. Tillsammans kan vi göra en verklig skillnad i världen och bidra till en bättre framtid för alla.