Nu är vi större än någonsin

Nu är vi större än någonsin

Senast i april skrev vi en nyhet om att vi växer så att det knakar, och kan ni tänka er att den informationen redan känns inaktuell. Under det senaste halvåret har vi utökat Sveid-familjen med ytterligare stjärnor på flera av våra avdelningar. Fast vi är inte klara med våra rekryteringar på långa vägar.

Vad säger kollegorna om sin arbetsplats?

Ullis som arbetar i marknadsteamet berättar att ”Vi på marknadsavdelningen har den stora förmånen att i ett fantastiskt team få använda vår expertis på de områden vi är som starkast, där skapandeprocesser och kreativitet speglar våra arbetsdagar. Vi har den stora glädjen att skapa färdigt content som i slutändan bidrar till stark IT-säkerhet för våra kunder och användare.”

Även Rasmus som jobbar i vårt säljteam vill berätta varför han trivs hos oss: “Det är roligt att jobba på ett företag som hela tiden vill utvecklas. Det skapar en kultur där man får lov att tänka fritt och komma med idéer, jag tycker det är kul när mina tankar blir till verklighet och påverkar företaget positivt. Utöver det har vi en bra grupp där vi verkligen är polare. Vi är duktiga på att jobba hårt men samtidigt ha en skön och rolig stämning under dagarna.”

Vill du bli en del av Svensk e-identitet?

Vi letar alltid efter nya talanger och just nu söker vi lite extra efter:

Säljande marknadsförare
Säljare med marknadsföringsskills
Erfaren säljare
HR-ansvarig

Hittar du ingen roll som känns helt perfekt? Välkommen att skicka in en spontanansökan till info@e-identitet.se