Vi firar resultatet i årets kundundersökning!

Lysande resultat i 2021 års kundundersökning

Innan sommaren skickade vi ut vår kundundersökning för 2021 till nära 2500 fantastiska kunder. Vi uppskattar våra kunders engagemang som har tagit sig tid att svara och vi har blivit överösta med komplimanger!

Syftet med vår kundundersökning är att få se vad våra kunder uppskattar med vår service och våra tjänster. Men framförallt vill vi få reda på vad vi kan förbättra, för alla nuvarande och framtida kunders skull.

Pålitliga, serviceinriktade och snabba

Det är omdömen som frekvent återkommer i vår kundundersökning . Och hela 9 av 10 kunder svarat att de skulle rekommendera Svensk e-identitet till någon annan! Vi kan också utläsa att våra kunder uppskattar vår höga säkerhet, trygga support och varierande utbud av tjänster. Det vi kan lägga lite extra krut på är utveckla vår användardokumentation.

Några röster om Svensk e-identitet

“Väl fungerande lösning och bra samarbete”

”Alltid snabba svar vid frågor och funderingar. Suverän support!!”

“Vi har nio (9) års erfarenhet av samarbetet med er där alla kontakter och ev problemlösningar fungerat ypperligt. Kan inte annat än rekommendera er som professionella, kunniga samt villiga att ställa upp i alla väder.”

Stort tack för alla svar. Ni hjälper oss att fortsätta leverera enkla, stabila och säkra inloggningstjänster.

Svensk e-identitet är marknadens främsta och tryggaste leverantör av molntjänster för inloggning, autentisering och signering till webbplatser och applikationer. Bolaget erbjuder också som landets största aktör heltäckande ombudstjänster för HSA och SITHS.

I snart ett decennium har bolaget utvecklat en tung produktportfölj som fortsätter växa. Idag består den av ett fyrtiotal tjänster som stödjer fem miljoner inloggningar varje månad. Därmed hjälper företaget ett tusental kunder hos nära hälften av landets kommuner samt många vårdgivare, företag, systemleverantörer, myndigheter, lärosäten att kunna effektivisera sina verksamheter, följa allt mer skärpta lagkrav och underlätta för sina användare och kunder.

Företaget ägs av Visma och består av drygt 40 medarbetare på huvudkontoret centralt i Uppsala samt i Göteborg där det finns ett mindre kontor.