Vi söker en marknadskommunikatör till vårt huvudkontor i Bromölla

Vi söker en marknadskommunikatör till vårt huvudkontor i Bromölla

Marknadskommunikatör till Svensk Husproduktion

Vi söker en marknadskommunikatör till vårt team i Bromölla. Brinner du för marknadsföring, kommunikation och kundrelationer? Är du dessutom en driven och resultatorienterad lagspelare kan du vara den vi söker.

Som Marknadskommunikatör arbetar du med vår kommunikation, såväl externt som internt. Du tar ett helhetsansvar för bolagets uttryck i ord och bild och säkerställer att vi syns i rätt kanaler, vid rätt tidpunkt. Vidare ansvarar du för utvecklingen av vår marknadskommunikation samt vårt strategiska marknads- och varumärkesarbete.

I arbetsuppgifterna ingår bl.a. löpande uppdatering av hemsidor och sociala medier, annonsering i framförallt digitala medier inför marknadsaktiviteter, och att hålla vårt digitala flöde levande. Du har kontinuerlig kontakt med våra säljare och du ansvarar för vårt CRM-verktyg. Du arbetar tätt ihop med vår Marknadskoordinator och rapporterar till vår Försäljningschef Styckehus. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering på vårt huvudkontor i Bromölla.

Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom marknadskommunikation/marknadsföring, alternativt motsvarande yrkeserfarenhet. Vi vill att du har arbetat flera år med kommunikation och med liknande arbetsuppgifter. Din förmåga att kommunicera och uttrycka budskap är avgörande för att lyckas i rollen.

Vi förutsätter att du är en passionerad och kreativ kommunikatör med gedigen yrkeskunskap. Du hanterar utan svårighet professionella verktyg för bild- och textbearbetning liksom arbete med digitala/sociala medier. Vidare är du mycket skicklig i att uttrycka dig i skrift. Dina kunskaper inom svenska språket är mycket goda och du har även goda kunskaper i engelska, såväl i tal som skrift. Du är social, självgående och driven samt har en förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Som person är du en flexibel och positiv lagspelare som tycker att det är viktigt att nå uppsatta mål i rätt tid.

Vi erbjuder ett utvecklande arbete i ett ungt bolag med lång erfarenhet. Som medarbetare hos oss blir du en del av ett växande företag och ingår i ett vinnande lag som präglas av samarbete, framåtanda och långsiktighet. Varmt välkommen till Svensk Husproduktion!

Har du frågor kring tjänsten, kontakta Mikael Lindhe, Försäljningschef Styckehus på tel. 072-530 69 70 eller via e-post mikael.lindhe@svenskhusproduktion.se. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Helen Friberg, VD-assistent på tel. 070-259 76 48 eller via e-post helen.friberg@svenskhusproduktion.se.

Mejla CV och personligt brev till ansokan@svenskhusproduktion.se senast den 15 september 2019. Ange ”Marknadskommunikatör” i ämnesraden. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då vi tillämpar löpande urval.