De 16 enheterna kommer att byggas som radhus

Svensk Husproduktion Projekt tog hem order på stadsradhus i Upplands-Bro

”Vi är väldigt stolta över ordern från 2A Entreprenad”, säger Magnus Göting, Chef för Bostadsutveckling & B2B-försäljning, inom Svensk Husproduktion Projekt AB. ”Krisen inom bostadssektorn har givetvis även påverkat oss, men vi har flera fina projekt under byggnation, och vår orderingång har varit god. Svensk Husproduktion Projekt kan vara på väg mot ett rekordår.”

Och det finns all anledning att glädjas för bolaget. Inte nog med att man omgående kan starta igång produktionen av de 16 enheterna, som sålts inklusive totalentreprenad, 2A Entreprenad är dessutom en ny kund.

"Vi ser fram emot samarbetet med 2A Entreprenad, och hoppas att det är starten på en långvarig relation”, säger Mattias Callert, Projektsäljare på Svensk Husproduktion Projekt. ”De har en vision likt vår egen; engagemang för kunden, flexibelt tänkande, kompetenta medarbetare och stort kundfokus.”

De 16 enheterna ska byggas som stadsradhus, och levereras till Upplands-Bro redan under sommaren.

För mer information, kontakta:

Magnus Göting, Chef för Bostadsutveckling & B2B-försäljning, 0722-24 41 08

magnus.goting@svenskhusproduktion.se

Mattias Callert, Projektsäljare B2B, 0734-01 56 29

mattias.callert@svenskhusproduktion.se

Svensk Husproduktion Projekt erbjuder prefabricerade stommar, som byggsatser eller med totalentreprenader. Genom goda och trygga relationer vill man långsiktigt utvecklas och växa tillsammans med mark- och bostadsutvecklare.