Svenska Badbranschen fortsätter sitt samarbete med Retriver för dagliga nyhetsutskick

Nyhet -

Svenska Badbranschen förstärker sitt engagemang för att hålla sina medlemmar välinformerade genom ett fortsatt samarbete med Retriever för dagliga nyhetsutskick. Detta erbjudande innebär att våra medlemmar har tillgång till en oöverträffad översikt av det senaste inom badbranschen, inklusive artiklar som annars ligger bakom betalväggar. En av de mest uppskattade aspekterna av detta samarbete är tillgången till innehåll från ledande medieaktörer såsom Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, och Göteborgs-Posten, Bonnier och de flesta små lokala tidningarna. Helt kostnadsfritt för alla medlemmar.

Detta ger en unik förmån för våra medlemmar, som får omedelbar tillgång till relevant och värdefull information, vilket annars skulle kräva separata prenumerationer hos varje publikation. Genom att samla och leverera detta innehåll direkt till våra medlemmars inkorgar, underlättar vi för dem att hålla sig ajour med branschens utveckling och viktiga nyheter utan extra kostnad.

Samarbetet med Retriever är ett tydligt exempel på Svenska Badbranschens åtagande att erbjuda konkreta och praktiska medlemsförmåner som verkligen tillför värde till våra medlemmars dagliga arbete. Vi är övertygade om att denna tjänst inte bara bidrar till att stärka våra medlemmars marknadsposition utan också ger dem de verktyg de behöver för att fatta välgrundade beslut baserade på aktuell och relevant information.