Spadagarna förgylls av föreläsare och inspiratörer

Spadagarna förgylls av föreläsare och inspiratörer

En riktigt bra föreläsare kan få dig att tänka i helt nya banor. Eller få dig sprängfylld med ny inspiration och insikter. Under Spadagarna på Tylösand den 28-30 maj välkomnas några av landets absolut bästa föreläsare och inspiratörer.

En riktig höjdpunkt blir förmodligen Arons Andersons föreläsning ”Det handlar inte om vilka förutsättningar man har, utan vad man väljer att göra med dem.”.  Aron Anderson är äventyraren som trots sitt rörelsehinder inte begränsar sina drömmar. Under en spännande föreläsning med mycket skratt, användbara verktyg och många insikter får man ta del av Arons erfarenhet av att maximera sin potential och nå sina mål, oavsett hinder. Aron har bestigit både Kebnekajse och Kilimanjaro, simmat från Stockholm till Åland, cyklat till Paris och inte minst skidat till Sydpolen! 2016 blev Aron utsedd till Årets talare.

Anna Bjurstam
Föreläsningen ”Internationella spatrender & spakoncept i världsklass” hålls av Anna Bjurstam, Vice VD på Six Senses Spa och Raison d'Etre, och hon har som uppgift att utveckla spakoncept i världsklass. Under 2017 öppnas inte mindre än tio nya internationella anläggningar. Anna delar med sig av internationella trender och tankar kring hur man på bästa sätt utvecklar sitt spakoncept och förvaltar sitt varumärke. Annas föreläsning har en klockren koppling till årets tema på Spadagarna 2017: ”Branding & Lyfestyle Concepts.”

Göran Adlén
Göran Adlén är trendanalytiker och har under senaste året fördjupat sig i spa- och hotellbranschen. Han delar med sig av klokheter och inspiration om hur man förädlar sitt varumärke och koncept. Hur gör man för att skilja sig ur mängden? Hur skapar man möjligheter av problem och hur vänder man tristess till passion? Göran kommer dela med sig med fakta och insikter kring sin senaste Trendrapport.

För marknadsavdelningen
Om du arbetar på en marknadsavdelning lär du knappast ha missat trenderna kring Influencer Marketing och förmodligen har ni redan provat att arbeta med bloggare i era sociala kanaler. Men vad är det verkliga värdet av marknadsföringen och hur går du bäst tillväga? Under Spadagarna berättar Linda Hörnfeldt, VD och grundare av Influencers of Sweden, hur du bäst jobbar med bloggare, YouTubers och andra influencers för att maxa din digitala marknadsmix.