Gå direkt till innehåll
Svenska Standardbolag på mobilen - Standardbolag har i dagarna startat en mobilwebb

Nyhet -

Svenska Standardbolag på mobilen

Att surfa på mobilen via s.k. Smartphones blir allt vanligare. Det är praktiskt och tidseffektivt att snabbt och enkelt kunna hitta information och göra ärenden, oavsett var man befinner sig. Vi läser nyheterna, kollar vår Facebook och loggar in på Internetbanken, så varför inte starta bolag?

Svenska Standardbolag har i dagarna startat en mobilwebb för de som snabbt och enkelt vill komma åt information om Standardbolags tjänster via telefonen. När besökaren surfar in på www.standardbolag.se telefonledes dyker frågan upp om vilken version man vill gå in på , den mobila eller ordinarie. Den mobila hemsidan är optimerad för att visas på Smartphones, med anpassad design och formaterad text för enkel överblick av sidan på liten skärm.

Här finns en sammanfattad och lättillgänglig version av informationen om våra tjänster. Vi hoppas därför att mobilwebben ska bli ett bra komplement till den vanliga hemsidan, standardbolag.se, i de fall då man inte har tillgång till en vanlig dator att surfa ifrån.

Svenska Standardbolags ordinarie hemsida finns utförligare information om våra olika typer av lagerbolag, avvecklingar, varumärken och mycket annat som vi dagligen jobbar med inom bolagsrätt. Finner du inte svar på din fråga via vår hemsida är du välkommen att kontakta något av våra kontor i Falun, Stockholm, Göteborg eller Malmö per mail eller telefon.

Jennie Nyberg
StandardbolagInternet

Svenska Standardbolag AB

Svenska Standardbolag är marknadsledande inom bolagstjänster i Sverige sedan 1954 och har bistått svenskt näringsliv med bolagstjänster vid mer än 200 000 tillfällen.

Svenska Standardbolag är marknadsledande inom bolagstjänster i Sverige. Vårt lagerbolag AB Grundstenen är vår till antalet största tjänst. Mer än 130.000 svenska företag har startats med en AB Grundstenen. Svenska Standardbolag är också ledande inom området avvecklingar av aktiebolag. Sedan 1992 har fler än 13 000 aktiebolag avvecklats genom den unika snabbavvecklingstjänsten Slutstenen.

Svenska Standardbolag AB
Magasinsgatan 7B, Box 292