60 år i tjänst inom bolagsfrågor

60 år i tjänst

Vi är det första specialföretaget för bolagsfrågor. Under alla våra 60 år har vi fått förtroendet att varje år få fler uppdrag än någon annan inom vårt område, och då främst bildande av aktiebolag. Vi har nu hjälpt cirka 300 000 aktiebolag till världen, plus ett stort antal handelsbolag, kommanditbolag, ekonomiska föreningar och bostadsrättsföreningar. Den 26 juli 1954 är dagen för vårt bildande eftersom vi då höll konstituerande bolagsstämma. Registrering hos Patent- och Registreringsverket, Bolagsbyrån, och därmed tilldelning av registreringsnummer skedde den 16 augusti samma år.

Bolagstjänster med kvalitet och säkerhet

Att under så många år alltid vara det ledande företaget ställer självklara krav på att alltid följa med och anpassa sig efter de förändringar som oundvikligen sker i och med den utveckling som vårt samhälle och vår omvärld genomgår. Att vi lyckats kan vi konstatera genom att vi har många kunder som använder sig av oss och våra produkter och tjänster år efter år. Så är det ju också allmänt för såväl företag som privatpersoner att vi tycker om att veta att det vi köper har den kvalitet och den säkerhet som vi vill ha. Då vet vi att vi är i goda händer och kan känna oss lugna och trygga.

Roligt för oss är också att vi har kunder som valt att för sina bolagskontakter be om vår hjälp med allt som kräver registrering hos Bolagsverket. Vare sig det handlar om nytt bolag, lagerbolag, fusion, fission, ändring av bolagsnamn, styrelse, räkenskapsår, ökning eller minskning av aktiekapital, etc. Mer och mer uppskattat blir också våra tjänster som handlar om varumärken eller domännamn.