Bostadsrättsförening med Svenska Standardbolag AB

Vi har märkt av ett ökat intresse för att bilda bostadsrättsföreningar och det söks mycket information ute på Internet om att bilda bostadsrättsförening här i Sverige. Svenska Standardbolag AB har i många år servat och hjälpt till med den formalia och de dokument som krävs för att köpa en fastighet som bostadsrättsförening.

Vi tillhandahåller färdigregistrerade bostadsrättsföreningar som heter Falujungfrun och ett löpnummer. Dom här bostadsrättföreningarna fungerar juridiskt direkt med organisationsnummer etc. Att köpa en Falujungfrun - bostadsrättsförening kan underlätta mycket för styrelsen i bostadsrättsföreningen.

Ofta har styrelsen i en bostadsrättsförening fullt upp att göra med fastighetsaffären och att då kunna få hjälp med den formalia och de dokument som krävs för att köpa en fastighet gör att man spar tid.

Välkommen att kontakta oss för mer information kring bildandet av bostadsrättsföreningar!

Helena Jacobsson och
Ida Hanefors-Johasson

Gruppen för Bolagsjuridik

Svenska Standardbolag AB

Magasinsgatan 7 B
Box 292, 791 27 Falun

+ 46 (0)23 79 23 00
+ 46 (0)23 288 94

info@standardbolag.se
www.standardbolag.se

• köpa bostadsrättsförening
  • bostadsrättsföreningar
  • bostadsrättsförening
  • bilda bostadsrättsförening

Svenska Standardbolag är marknadsledande inom bolagstjänster i Sverige sedan 1954 och har bistått svenskt näringsliv med bolagstjänster vid mer än 300 000 tillfällen. Vårt lagerbolag AB Grundstenen är vår till antalet största tjänst. Mer än 130.000 har startat företag med ett AB Grundstenen.