Lagerbolag för omgående leverans

Behöver du genast ett organisationsnummer?

Kanske har det dykt upp en affärsmöjlighet som kräver att du har tillgång till ett bolag med organisationsnummer. Då är ett lagerbolag det självklara alternativet och du kan få bolaget klart direkt. Vi har lagerbolag för aktiebolag –Grundstenen, för kommanditbolag – Stengrunden och för handelsbolag – Jungfrustenen. Lagerföreningar finns också, Falujungfrun för bostadsrättsföreningar och Gruvmannen för ekonomiska föreningar.

Önskar du hjälp med annat, som till exempel domännamn, varumärke, aktieägaravtal, ändringar? Under våra 62 år har vi hjälpt till med så gott som alla ärenden som berör bolag, föreningar, stiftelser, varumärken m m och kräver registrering hos någon myndighet. Även kringfrågor som exempelvis dispens för styrelseledamot eller firmatecknare eller ändring av räkenskapsår, har vi arbetat med under alla år.

Kontakta oss

Har du någon fråga kring att bilda eller ändra bolag eller registrera varumärke eller annat? Välkommen med din fråga! Ring, maila eller skicka via vår chatt, ingen fråga är för liten eller för stor.