Dennis Bade vann Ljungby Fäktmara 18-19 nov 2006

Det blev finsk seger i årets upplaga av Ljungby Fäktmara. Dennis Bade från Esbo besegrade i finalen Adrian Pop från KF99. Bäste junior blev Erik Bergdahl A6 medan Gustav Ekström WFF blev bäste kadett. Resultat 1 BADE Dennis FIN ESPOO 2 POP Adrian SWE KF99 3 LINDBÄCK Atle SWE DIF 3 BERGDAHL Erik SWE A6 5 MALMGREN Magnus SWE FKC 6 STIESSEL Adrian SWE FKC 7 PIASECKI Bartosz NOR BYFK 8 LARSSON Adam SWE GFK 9 RUTH Claes SWE GFK 10 KORHONEN Jussi FIN ESPOO 11 LAINONEN Teo FIN ESPOO 12 VON PLATEN Victor SWE KF99 13 SCHMID Florian SWE A6 14 KARHUNEN Olli-Matti FIN ESPOO 15 KRAMARICS Michael NOR BYFK 16 VON PLATEN Philip SWE KF99 17 FOGELBERG Paul SWE GFK 18 GUSTAVSSON Christian SWE FFF 19 OXENSTIERNA Alexander SWE DIF 20 JOHANSSON Anders SWE GFK 21 NORELL Pontus SWE A6 22 EMMANOUILIDIS Iraklis CYP NICOSIA 23 PEDERSEN Kasper DAN JAF 24 SONBERG Daniel SWE FKC 25 EKSTRÖM Gustav SWE WFF 26 ÖSTERBERG Carl David SWE WFF 27 TORHELL Hannes SWE LUGI 28 FRISELL Carl SWE DIF 29 EKSTRÖM Erik SWE WFF 30 WIKENBORG Jens SWE KF99 31 VAN DYCK Sebastian SWE WFF 32 SIEVERT Thomas SWE SCAR 33 LINDHOLM Peter SWE FKC 34 AGERBERG Niklas SWE SAF 35 PETTERSSON Max SWE A6 36 ALSTON Vincent SWE FFF 37 HÖGLUND Bjarne SWE VFK 38 MÅNSSON Rasmus SWE LJFK 39 CAO Junjie NOR OSI 40 STOLT Alexander SWE FFF 41 ÖSTERBERG Erik SWE LJFK 42 HOLMSTRAND Fredrik SWE SAF 43 STARHEIMSATER Olav NOR OSI 45 LINDEGAARD Martin DAN JAF 46 KVAERNBERG Guy Thomas NOR OSI 47 FAJERS Mattias SWE DIF 48 BENGTSSON Simon SWE LJFK 49 NÖKLEBERG Geir NOR OSI 50 GARANSCI Stephan SWE MF19 51 TÖRN-ALMÖ Maximilian SWE MF19 52 FAGERBERG Nils SWE MF19 53 LARSSON Peter SWE LUGI