Uttagna till JVM i synkro: Team Seaside och Team Spirit

Uttagna till JVM i synkro: Team Seaside och Team Spirit

Team Seaside och Team Spirit är uttagna att representera Sverige i Junior-VM i synkroniserad konståkning i Angers, Frankrike, den 10-11 mars.

- Team Seaside och Team Spirit tog under föregående års JVM fina placeringar topp-10 och givetvis har de siktet inställt på nya framstående placeringar. Båda lagen har under säsongen visat en stigande formkurva och det ska bli spännande att se hur långt det räcker i konkurrensen från världens bästa juniorlag i synkro, säger Anna Burwall, sportchef på Svenska Konståkningsförbundet.

Junior-VM i synkro avgörs i Anger, Frankrike 10-11 mars.

Alicja Eklöw är uttagen som domare. Anna Nylén är av ISU uttagen som TC.

Junior-VM synkro 2023

Kontakter