Svenska Hus Årsredovisning som nominerats till Svenska Designpriset

Svenska Hus nominerat till Svenska Designpriset

Svenska Hus årsredovisning har nominerats i den prestigefulla utmärkelsen Svenska Designpriset i kategorin ”Information – Årsredovisning - Print”. Svenska Designpriset har som målsättning att främja och utveckla svensk grafisk design och kommunikation.

”Vi är otroligt glada och stolta över att ha nominerats för denna prestigefulla utmärkelse. Årsredovisningen är ett resultat av att vi velat göra något som alla kan ha glädje av, vilja läsa och som känns modernt. Därför är det roligt att vi fått så bra respons och nu också denna nominering”, säger Daniel Massot, vd på Svenska Hus.

Omröstningen startar idag den 4 september på www.designpriset.se och vem som helst får rösta.

Årsredovisningen har utformats av Svenska Hus tillsammans med YouMe Agency och Diplomat Communications. Årsredovisningen finns att läsa i sin helhet på vår hemsida www.svenskahus.se

Helena Hedlund, kommunikations- och marknadsansvarig
010 – 603 93 04, helena.hedlund@svenskahus.se