Många 4:or till försäljning i Norra Djurgårdsstaden - säljstart 23 oktober

Många 4:or till försäljning i Norra Djurgårdsstaden - säljstart 23 oktober

Många 4:or till försäljning i etapp 2 - Säljstart i Norra Djurgårdsstaden 23 oktober

Nu på söndag 23 oktober går startskottet för försäljningen av vår Etapp 2 i det nya bostadsområdet Norra Djurgårdsstaden. Svenska Hus ska här uppföra 129 lägenheter inom Kv. Skuleskogen. Kvarteret ligger i direkt anslutning till Husarviken som gränsar till Nationalstadsparken och vi kallar det därför ”Husarviken – Sjöstaden på Östermalm”.

De 129 lägenheterna består av bostäder med 2-5 RoK på ca 40-160 kvm. Det är nu säljstart för BRF Husarvikens Park I denna andra etapp kommer vi att kunna erbjuda flera större lägenheter vilket tidigare varit stor efterfrågan på.

Mellan klockan 12 och 14 inbjuds alla som står på kö i vårt intressentregister till en visning i vår försäljningsbod vid Ropstens pendelparkering. Samarbetspartner vid försäljningen är Magnussons Mäkleri.

Första inflyttning i kvarteret beräknas ske under våren 2013.

För mer info www.husarviken.se

SVENSKA HUS driver fastighetsverksamhet i Göteborg, Stockholm och Öresund. Vi förvärvar fastigheter med utvecklingspotential, utvecklar projekt och förvaltar på traditionellt sätt. Hyresintäkterna uppgår till drygt 300 Mkr/år. Svenska Hus ingår i Gullringsbokoncernen där också MVB Bygg, Wangeskog Hyrcenter och Forestry Skogsrörelse ingår. Huvudkontoret ligger i Göteborg.