Startskott för projektfastighet vid Tele2 Arena

Startskott för projektfastighet vid Tele2 Arena

MVB är Sveriges största privatägda byggbolag och bedriver verksamhet i Skåne, Stockholm och Västra Götaland. MVB Öst, med sitt säte i Stockholm, kommer nu att flytta sitt kontor från Hagsätra Industriområde till detta mer centrala läge. Per Ununger är VD för MVB Öst och säger ”Vi har under en tid letat efter ett bra läge för vårt nya kontor och är mycket nöjda med detta – som också blir bättre ur kommersiell synpunkt. Dessutom får vi här möjlighet att själva utveckla och skapa vårt kontor efter våra önskemål och behov.”

”Som första nya hyresgäst i huset har vi nu tecknat kontrakt med vårt systerbolag MVB. Intresset har varit stort för vår fastighet på Rökerigatan och det är roligt att vi nu kommer igång med första ombyggnationen”, säger Philip Wallgren, fastighetschef i Stockholm.