Ny BCAA med godissmak från Svenskt Kosttillskott

Svenskt Kosttillskott populära Core BCAA Powder är ett omtyckt tillskott för den som tränar hårt och vill se resultat, och nu släpps en helt ny limited edition-smak lagom till sommaren: Core BCAA Powder Hallonskepp! Smaken är söt, fruktig och med en lätt syrlighet vilket gör att den passar utmärkt för den som vill ha en fräsch dryck innan, under eller efter träning för att optimera resultaten. Precis som de ordinarie smakerna i sortimentet är BCAA Hallonskepp fri från både socker och fett vilket gör att den lämpar sig väl även för den som exempelvis går på diet. Core BCAA Powder Hallonskepp är den tredje limited edition-smaken i raden från Svenskt Kosttillskott och tidigare smaker har sålt slut snabbt, så passa på att lägga din beställning idag!

Core BCAA Powder Hallonskepp släpps till försäljning den 20 maj och säljs så länge lagret räcker. Varje portion innehåller 9960 mg aminosyror, vilka bidrar till muskeluppbyggnad och återhämtning efter träning. Produkten säljs i burkar om 400 gram med lättupplösligt pulver som blandas med 3-4 dl vatten och kan intas före, under eller efter ett träningspass. Pris: 239 kr.

• godis
  • hälsokost