Peter Bláha lanserar ny produkt med Svenskt Kosttillskott

Svenskt Kosttillskott släpper nu ytterligare en produkt i samarbete med TV-gladiatorn Peter “Pansar” Bláha: Core Preload + BCAA med den efterlängtade smaken av sura remmar. Produkten är ett dagligt tillskott och komplement som kan intas när som helst under dagen.

- Den här produkten passar alla som tränar regelbundet och vill öka sin prestation på passen, framförallt om man kör lite högintensiv träning så som CrossFit, säger Peter Bláha. Han berättar även att kosttillskottets innehåll buffrar kroppens kreatin- och beta alaninnivåer så att du bibehåller din styrka även i vardagen.

Om Core Preload + BCAA:

• Dagligt komplement
  • Kreatin, BCAA och magnesium i ett
  • Kan intas när som helst på dygnet
  • För ökad prestation
  • God smak av sura remmar

- Vi har haft ett nära samarbete under många år med Peter och han är kunnig inom träning och kost, därför var det ett självklart val att låta Peter utveckla en ny produkt som hjälper människor att prestera bättre under träning, berättar Morgan Norrestam, VD på Svenskt Kosttillskott.

Tidigare samarbeten med Bláha inkluderar den populära PWO:n Core Performance som tillsammans med Core Preload ökar prestation och motivation under träningen.

Hör gärna av dig till vår pressansvariga mattias.l@svensktkosttillskott.se om du vill få ett sample på vår nya produkt att skriva om.

• crossfit
  • styrketräning