Jimmie Åkesson gästar Malmö stadshus

Måndagen den 10 november kl. 18.30 gästar sverigedemokraternas partiordförande, Jimmie Åkesson, Malmö stadshus för att tala om partiets politik och verksamhet inför de kommande valen.

- Vår kommunförening i Malmö har märkt ett ökande intresse från allmänheten den senaste tiden. Många malmöbor har också hört av sig och uttryckt sin bestörtning över de mötesstörningar som ungdomsförbundet drabbats av och över det stöd som dessa störningar fått ifrån ledande företrädare för den styrande majoriteten i Malmö. I syfte att erbjuda en möjlighet för de malmöbor som vill bilda sig en egen uppfattning om vår politik och höra vad vi faktiskt har att säga, anordnar kommunföreningen i Malmö ett öppet informationsmöte i stadshuset nu på måndag och det är ett arrangemang som jag naturligtvis vill stödja, säger Jimmie Åkesson.

Sverigedemokraternas kommunalråd, Sten Andersson och ungdomsförbundets ordförande, Erik Almqvist, kommer också att tala på mötet. Alla besökare bjuds på kaffe och kakor.

Mattias Karlsson

Per Ramhorn