Pressvisning 8 september - Grand Antiques, Art & Design på Liljevalchs

Välkomna på pressvisning
Grand Antiques, Art & Design
Onsdag 8 september kl 11-12 på Liljevalchs

Just nu är ordet hållbarhet designvärldens mest populära uttryck. För antikhandlarna är det däremot inget nytt, endast ett begrepp som sätter ord på något som de alltid har värderat högt. I spåret av pandemin har känslan av att trivas hemma blivit allt viktigare och vi lägger mer tid än någonsin på hur vi har det omkring oss.

Hur detta påverkar branschen berättar antikhandlarna, experterna och tv-profilerna Carolina Tüür och Bo Knutsson i samband med att de presenterar årets höjdpunkter på Grand Antiques, Art & Design.

Cajsa Wargs mandelmusslor, Skånsk äppelkaka à la 1860 och lite varmt serveras.

Anmälan senast 4/9 sker via billet.to/s/pressvisning-grand-antiques

Öppettider övriga dagar:
Torsdag 9/9 kl 11–16
Fredag 10/9 kl 11-18
Lördag 11/9 kl 11-18
Söndag 12/9 kl 11–17

Grand Antiques, Art & Design är Skandinaviens mest intressanta mässa för antikviteter, konst och design och arrangeras av Sveriges Konst- och Antikhandlareförening.

VARMT VÄLKOMNA!

Liljevalchs, Djurgårdsvägen 60, Stockholm

För pressfrågor vänligen kontakta Sofia Silfverstolpe, sofia@konstantik.se, 070–7998718.
www.konstantik.se och www.liljevalchs.se