Pressinbjudan: Öppningen av Sweden Game Conference 2020

Sweden Game Conference öppnas i år av Lars Wingefors, VD Embracer Group, tillsammans med representanter från de lokala Embracer-ägda spelföretagen, Palindrome Interactive och Pieces Interactive.

De följs sedan av representanter från Svenska Dataspelsbranschen, som presenterar årets Spelutvecklarindex där det ges möjlighet att ställa frågor gällande årets rapport.

När? Onsdag 21/10 klockan 10:00
Var?
ASSAR Industrial Innovation Arena, Skövde eller streama kostnadsfritt via swedengameconference.se (registrering krävs)
Anmälan?
Kontakta Jennifer Granath, kommunikatör Sweden Game Arena, på jennifer.granath@scienceparkskovde.se eller 0703-81 90 10

Endast föranmälda kan fysiskt närvara på Sweden Game Conference på grund av den rådande pandemin.

Om Sweden Game Conference
Sweden Game Conference lockar årligen närmare 1 000 unika besökare från över 30 länder. Konferensen vänder sig till spelstudenter, startups och indieutvecklare, med syfte att synliggöra Sweden Game Arenas community på den globala spelmarknaden.

Läs mer på swedengameconference.se

• skövde
  • pieces interactive
  • sweden game conference