Ytterligare 15 band bekräftade inför sommarens festival

Ytterligare 15 band bekräftade inför sommarens festival

Nu kan vi presentera ytterligare 16 band som kommer till Sweden Rock Festival 2024:

SATYRICON, BATTLE BEAST, HEAVY LOAD, ZEAL & ARDOR, CARCASS, BULLET, TÝR, AVATARIUM, TRUCKFIGHTERS, IRON SAVIOR, SKRAECKOEDLAN, CARE OF NIGHT, THE CRUEL INTENTIONS, ETERNAL EVIL, F.K.Ü., ROCKKLASSIKER ALLSTARS

Tidigare släppta band: Journey, Judas Priest, Five Finger Death Punch, Alice Cooper, Parkway Drive, The Black Crowes, Megadeth, Evanescence, The Hives, Avantasia, W.A.S.P., Rival Sons, Bruce Dickinson, Dimmu Borgir, Electric Callboy, Kerry King, Extreme, Hammerfall, Michael Schenker Group, Dismember, Winger, Steel Panther, Graveyard, The Darkness, Slaughter to Prevail, Beast in Black, Gloryhammer, Nestor, Thy Art Is Murder, Black Stone Cherry, Ice Nine Kills, Biohazard, Primal Fear, High On Fire, Swedish Erotica, Treat, Hulkoff, Richie Kotzen, The Haunted, Riverside, The Baboon Show, Lillasyster, Tyketto, Igorrr, Riot V, Imminence, Canned Heat, Orden Ogan, Decapitated, Dream Evil, Dewolff, Twin Temple, Cirith Ungol, Mystic Prophecy, The Southern River Band, Humanity’s Last Breath, Vltimas, Vicious Rumors, Crypta, Kebnekajse, Gaupa, The Gems, Dampf, The Dahmers, Prins Svart, Scarlet, Velveteen Queen, Xion, Chainsaw Holiday, Ebba Bergkvist and the Flat Tire Band, Hellgroove, Nazghor, Rexoria, Svarta Sanningar, The Drippers, We Are To Blame

Läs mer om samtliga artister här: https://www.swedenrock.com/festival/artister/artister2024

Ett fåtal band återstår innan årets line-up är komplett!

Sweden Rock Festival 2024 anordnas i Sölvesborg den 5-8 juni.

4-dagars PLUS-biljetterna är slutsålda.

4-dagars och 1-dagsbiljetter finns tillgängliga på Ticketmaster.

Biljettsida Ticketmaster: https://www.ticketmaster.se/artist/sweden-rock-festival-tickets/935374

Mer information:
www.swedenrock.com