Swedish Wealth Institute AB presenterar exklusivt webinar med den brittiska fastighetsexperten Simon Zutshi!

Swedish Wealth Institute AB, en av Sveriges ledande institutioner inom finansiell utbildning, är stolt över att presentera ett gratis webinar med rubriken "HOW TO SUCCESSFULLY INVEST IN THE UK FROM OVERSEAS". Detta banbrytande online-event kommer att ledas av ingen mindre än Simon Zutshi, grundare till Property Investor Network och CrowdProperty, en av de mest framstående namnen inom brittisk fastighetsinvestering.

Svenska investerare och affärsentreprenörer får en unik möjlighet att dra nytta av Zutshis omfattande erfarenhet och kunskap. Med mer än 20 år inom fastighetsbranschen har Simon Zutshi visat sig vara en nyckelspelare på den brittiska fastighetsmarknaden, och han har förvandlat sitt passionerade intresse för fastigheter till framgångsrika företag som har hjälpt tusentals investerare att förverkliga sina drömmar.

Varför ska du delta i detta webinar?

- Direkt tillgång till expertkunskap: Få förstahandsinformation från Simon Zutshi om de bästa strategierna för att investera framgångsrikt i Storbritannien, oavsett var du befinner dig i världen.

- Insikter om den brittiska marknaden: Lär dig om de senaste trenderna, möjligheterna och utmaningarna som utländska investerare ställs inför när de investerar i den brittiska fastighetsmarknaden.

- Nätverksbyggande: Delta i en interaktiv frågestund och diskussion efter webinaret för att ställa dina frågor direkt till Simon.

Swedish Wealth Institute AB strävar ständigt efter att ge sina kunder och partners tillgång till världsklassens experter och kunskap. Med detta webinar tar de steget längre genom att ge svenska och internationella investerare en guldgruva av information, råd och riktlinjer för att maximera sina investeringar i Storbritannien.

Om Simon Zutshi:

Simon Zutshi är en av Storbritanniens mest framstående fastighetsinvesterare. Grundare till Property Investor Network och CrowdProperty, hans innovativa tillvägagångssätt och förmåga att identifiera och realisera investeringsmöjligheter har gjort honom till en eftertraktad talare och rådgivare.

Hur man deltar:

För att säkra din plats på detta exklusiva webinar, besök https://property.isrefer.com/g...