Var med och skapa världens fetaste skidfilm i Åre!

Var med och skapa världens fetaste skidfilm i Åre!

Många skid- och brädåkare drömmer om att få vara med i en proffsig skidfilm. Nu är det möjligt. Världens största, mesta och fetaste skidfilm spelas in i Åre och alla som vill får vara med. Skidesset Jon Olsson är en av många som kommer att medverka. Det viktiga är att du bjuder på ett åk med 100 procent känsla. Inspelningen har redan börjat och pågår till säsongen är slut.

Upplägget är väldigt enkelt. Alla som kommer förbi Onico-tältet utanför Timmerstugan i Åre får låna en go Pro-kamera att dokumentera sitt åk med. När snön förvandlas till slask och säsongen är slut klipps alla sköna prestationer ihop till en enda film. Förhoppningsvis den fetaste någonsin. Och med dig som en av stjärnorna. Under tiden fylls sajten www.onico.nu med ett urval av bedrifter i backen som går att dela med vänner på Facebook och Twitter.

www.onico.nu/thebigfatone/