24 skäl att jubilera för Swinx Trendator

Måndagen den 2 mars för 24 år sedan slog ett nytt, litet IT-bolag upp portarna i Malmö. Fyra unga herrar som arbetat tillsammans hos en av dåtidens ledande PC-återförsäljare hade bestämt sig för att starta eget. Såhär 24 år senare är det lätt att konstatera att vi gjorde rätt. Vi hade en idé som vi trodde på. Vi har utvecklat, förfinat och anpassat den genom åren. Idag står vi starkare än någonsin. Och nästa år är det alltså dags att kvittera ut guldklockan för lång och trogen tjänst.

Vårlansering efter 24-punkters utvecklingsprogram
För att fira vårt 24-årsjubileum lite extra arbetar vi just nu med vårt 24-punkters utvecklingsprogram för Swinx ScanLev, vårt eminenta program för skanning och hantering av leverantörsfakturor. Vi är inne i ett intensivt skede med vårversionen. Vi justerar till sådant som behöver lyftas ett snäpp och vi lägger till en hel del nyheter. Swinx ScanLev är redan ett utmärkt program - men efter vårt 24-punkters-lyft kommer det att bli ännu vassare vågar vi lova...

Uthyrningsalternativ
Vi märker en ökande efterfrågan på uthyrningsalternativ gällande våra produkter. Därför har vi tagit fram en ekonomisk modell för detta. Istället för att betala en grundinvstering och senare serviceabonnemang, bakar vi samman allt till en fast månadsavgift. Kontakta oss gärna så berättar vi mer.

Swinx Tid kliver in i molnet
Den som följer utvecklingstrenderna inom IT-världen vet att mycket fokus riktas mot "molnet" eller "hyra av tjänster online" idag. Som en följd av detta håller vi på med anpassningsarbetet av Swinx Tid, vårt tid- och projekt-hanteringssystem, för att kunna matcha detta arbetssätt. Ett mycket spännande utvecklingsprojekt. Vår första prioritet blir att lyfta inmatningen av tidrapporterna till denna nya miljö. Är du intresserad av att medverka som testpilot så kontakta oss gärna!

Swinx ScanLev förbättras på 24 punkter, Swinx Tid kliver upp bland molnen, tillväxten går på högvarv - Nu är det bara våren och värmen som fattas..!

• Datorer, datateknik, programvaror

• jubileum