I vår kommer Swinx ScanLev 3.0..!

Under våren lanserar vi en ny version av Swinx ScanLev. I vanlig ordning kommer programmet att få ett antal nya, intressanta funktioner. Det största arbetet denna gång ligger dock "under huven". Ett antal nya, intelligenta programkomponenter kommer att ytterligare förbättra fakturahanteringen i programmet. Dessutom kommer layouten att få ett modernare utseende.

Sedan lanseringen för dryga två år sedan har Swinx ScanLev kontinuerligt utvecklats och nya användare strömmar hela tiden till. Ju fler nya användare som tillkommer, desto fler tips och idéer kommer in med förslag till förbättringar.

Flera godkännare
En av nyheterna är att vi förbättrat stödet för att vara flera personer som ska kunna godkänna en faktura. I och med detta inför vi även en ny fakturastatus som kallas Delgodkänd. Det betyder att man fortsättningsvis kan vara i princip hur många som helst som ska ta det av en faktura innan den går vidare för attest.

Ny layout
För att modernisera programmet har vi valt att uppdatera layouten i användargränssnittet. Förhoppningen är att även kunna göra detta valbart så varje användare kan välja ett eget utseende.

Antal fakturor per mapp
Ett vanligt önskemål från användarna har varit att man vill kunna se hur många fakturor som ligger i programmets olika mappar, så man t ex kan se att man har 8 fakturor som väntar på att bli attesterade. Även detta inför vi i vårversionen av Swinx ScanLev

Snabbare
Vi har bytt ut ett par komponenter i programmet vilket kommer att ytterligare göra fakturaregistreringen snabbare. Dessutom uppdaterar vi filter/urvals-funktionen så att det blir lättare att skapa egna filter där man väljer ut vilka fakturor som ska visas. Dessutom tillkommer ännu ett par nyheter, vilka vi återkommer om...