Frukostseminarium om onboarding

En introduktion till 'onboarding' av nya medarbetare !

Taggar

Vi på Symbal brinner för att hjälpa företag och organisationer att lyckas med sina förändringsresor. Tillsammans med kunden utvecklar vi kommunikationskoncept som driver förändringen i mål. I vår kreativa verkstad producerar vi kommunikations- och utbildningslösningar som kunden behöver ha med sig på resan för att få med sig alla ombord. Symbal har funnits sedan 2003 och är en fullservicebyrå inom förändringskommunikation; från strategi och koncept till produktion. Vi berättar och formulerar det som behöver sägas. Vi gestaltar förändringsbudskapen i alla typer av filmer och visuellt innehåll för webb. Vi utvecklar pedagogik och bjuder in målgruppen till lärande via webb, mobilt och det fysiska rummet. Vi har metoder för mätning och uppföljning av både kommunikationen och förändringen.

Vi tar uppdrag från kunder i hela landet. Med uppdragsgivare som Tetra Pak, IKEA, Alfa Laval, Orkla Foods, Smart Eyes och Actelion erbjuder Symbal nytänkande och välunderbyggda kommunikationslösningar anpassade till varje kund.

Peter Gustafson