Datum satt för nästa upplaga av Scandinavian Summer School Week!

Datum satt för nästa upplaga av Scandinavian Summer School Week!

Nu har vi satt datum för nästa upplaga av vår populära utbildningsvecka inom Systems Engineering, Logistics Engineering och Systems Architecting - Scandinavian Summer School Week!

Det beprövade receptet innehåller en genomtänkt kombination av lektioner, grupparbeten och sociala aktiviteter i en inspirerande omgivning.

Förra upplagan av veckan blev fullbokad och hade en väntelista! Vi arrangerar nästa upplaga av Scandinavian Summer School Week 18-23 augusti, 2019.

Kurser:

Design Thinking and Systems Engineering, med Dr. Dinesh Verma, Stevens Institute of Technology, USA och Tom Strandberg, CSEP, Syntell.

Logistics Engineering and Management, med Mike Cost, Syntell och Stuart Allison, MCIPS, Syntell.

Systems Architecting Fundamentals, med Prof. Hillary Sillitto, ESEP, Sillitto Enterprises, UK och Peter Henriksson, Syntell. Gör som många andra organisationer gjort genom åren - delta på Scandinavian Summer School Week!

Organisationer som tidigare deltagit på Syntells sommar- och vinterskolor är till exempel:

ABB, Autoliv, BAE Systems Bofors, BAE Systems Hägglunds, BMW, Bombardier, ESS, Finnish Defence, FLIR, FMV, Husqvarna, Kockums, Kongsberg A&D, LEO Pharma A/S, Mycronic, Nokia, Norwegian Defence, Novo Nordisk, Rymdbolaget, Saab Group, Scania, Siemens, SJ, Solvina, Sporveien, Tetra Pak, Trafikförvaltningen, TVO, Vattenfall, and Volvo Group.

Läs mer och anmäl dig genom att gå in på kurssidorna. Du hittar även vår nya broschyr i digitalt format här med mer information!

Välkommen till Utö!