Idag lanseras Sysavs nya app. Appen har många bra funktioner bland annat kan du använda den som ett alternativ till körkort eller kundkort för privatpersoner* när du ska öppna bommen till återvinningscentralen.

Sysav lanserar ny app

- Vi hoppas att det kommer att göra det enklare för våra besökare på återvinningscentralen eftersom man via appen kan öppna bommen. I Svedala, Lomma och Kävlinge kommer man också att kunna få en pushnotis om nästa sophämtning, säger Kim Evertsdotter, projektledare.

Detta hittar du i appen:

Antal besök du har kvar per år.

Adresser och öppettider till Sysavs återvinningscentraler.

Möjlighet att öppna infartsbommen med QR-kod.

Länkar till bra information.

Hur öppnar jag bommen med appen?

Du scannar QR-koden på terminalen vid infartsbommen.

Vad behöver jag för att öppna bommen?

Du behöver Mobilt BankID eller Freja e-ID för att kunna öppna infartsbommen och se dina besök på återvinningscentralen.

Låter toppen! Var kan jag ladda ner appen:

Ladda ner appen för iPhone via App Store eller Android via Google Play. Följ instruktionerna. Om det uppstår frågor se först vår hemsida www.sysav.se/app eller kontakta vår kundservice.

Företag använder kundkort som vanligt.

Mer information: www.sysav.se/app

*Kundkort för privatpersoner förnyas inte längre vid utgått datum, du hänvisas då till att ladda ner appen.